Жоба одан әрі пайдалану үшін жылдам салынатын модульдік спорт залдарын салуға және іске қосуға – аудан тұрғындарын, негізінен балаларды, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар балаларды командалық спорт түрлеріне тартуға бағытталған.
Қор бір нысанды дайындау мерзімі 1-2 ай және «кілтпен» орнатудың жалпы мерзімі 3-4 ай шегінде бүкіл ел бойынша жылдам салынатын модульдік спорт залдарын орнату бойынша ауқымды науқанды іске қосуды ұсынады:
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 28 наурыздағы № 251 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының дене шынықтыру мен спортты дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасына (бұдан әрі – Дене шынықтыру мен спортты дамыту тұжырымдамасы) сәйкес, бұқаралық спортты халық арасында танымал ету салауатты ұлтты қалыптастырудың кілті болып табылады. Бұқаралық спорттың жеткіліксіз дамуының негізгі себептерінің бірі спорттық инфрақұрылымның жетіспеушілігі немесе тозуы болып табылады. Өткен жылдар ішінде мемлекет өңірлердегі дене шынықтыру мен спорттың материалдық-техникалық базасының жай-күйіне тиісті түрде назар аудармады, объектілерді түгендеу жүргізілмеді, спорттық мүкәммалды жаңартуға қаражат бөлінбеді.
Дене шынықтыру мен спортты дамыту тұжырымдамасында спорттық инфрақұрылымның негізгі өсуі жазықтық құрылыстар есебінен жүретіні атап өтілді. Республика бойынша жабық спорт ғимараттарының саны жеткіліксіз болып қалуда. Бұл ретте елде спорт объектілерінің болуы олардың барлық азаматтар үшін, әсіресе ауылда қолжетімділігін қамтамасыз етпейді.
Ауылдық жерлерді инфрақұрылымдық қамтамасыз ету бөлігінде дене шынықтыру мен спортты дамыту тұжырымдамасы екі негізгі шараны көздейді:
1. Спорт инфрақұрылымының тапшылығын азайту мақсатында әкімдіктерге шұғыл қажетті ауылдық елді мекендерде құны аз, құрастырмалы модульдік спорт кешендерін салу арқылы спорт нысандарына, оның ішінде ауылдық елді мекендерге деген қажеттілікті азайту бойынша шаралар қабылдау ұсынылды.
2. Ауылдық округтердің, ауылдар мен кенттердің климаттық, географиялық ерекшеліктеріне және халықтың тығыздығына байланысты спорт ғимараттарының жеткілікті санымен қамтамасыз етілуі мен қолжетімділігіне байланысты проблемаларды шешу үшін Министрлік тізілімге сәйкес жұмыс істеп тұрған дене шынықтыру-сауықтыру және спорт ғимараттарына түгендеу жүргізетін болады.
Елді мекеннің дамитын объективті факторы бар елді мекендерді дамытқан жөн. Ауылдық аумақтарды дамыту тұжырымдамасына сәйкес ірі АЕМ экономикасы (10 мыңнан астам адам) өнеркәсіпке, құрылысқа, логистикаға негізделген. Қалған ауылдардың экономикасы (10 мыңнан аз адам) негізінен олардың мамандануын ескере отырып, ауыл шаруашылығы қызметіне, ал жекелеген жағдайларда – кен орындарын игеруге (вахталық әдіспен) және туризмге негізделетін болады. АЕМ-ден басқа негізгі өнеркәсіп және кен орындарын игеру моно және шағын қалаларда бар. Қала құраушы кәсіпорынның болуы осындай елді мекендерді дамытудың негізгі факторы болып табылады.
Сондықтан ең қисынды нұсқа - тұрақты ірі коммерциялық ұйымдар бар аймақтық елді мекендерде жабық спорт залдарын орнату. Қор донорларының арасында АЕМ - де, моно-және шағын қалаларда өндірістік объектілері бар бірқатар ірі кәсіпкерлік субъектілері бар екенін ескере отырып, спорт залдарын орнату үшін нақты елді мекендерді таңдауда олардың пікірлерін бастапқы есепке алу маңызды элемент болып көрінеді.
• Мектеп жасына дейінгі балалар;
• Мектеп оқушылары;
• Жастар;
• Ересек халық;
• Зейнеткерлер.
Жобаны іске асыру мерзімі: 2023-2024 жж
1. Қор донормен және/немесе жергілікті атқарушы органмен бірлесіп модульдік спорт залын орнату үшін елді мекенді айқындайды.
2. Таңдалған елді мекенде жобаны іске асыру операторы ретінде әрекет ететін коммерциялық емес ұйым түріндегі серіктес анықталады.
3. Жоба бойынша құжаттама әзірленеді, спорт залын өндіруші және орнатушы айқындалады, мақұлданған тәсілдер мен қаржыландыру лимиті шеңберінде Қордың Қамқоршылық кеңесінің бекітуіне нақты елді мекенде модульдік спорт залын орнату бойынша нақты жоба шығарылады.
4. Бекітілген жоба Қордың ішкі құжаттарына сәйкес іске асырылады.